Postanowienia ogólne
1. Sprzedawcą jest Firma Handlowo-Usługowo-Produkcyjna TAWAPOL Karol Warzecha
z siedzibą w Desznica 44, 38-230 Nowy Żmigród, NIP: 6852303119; REGON: 369009802; wpisana do Ewidencji Działalności Gospodarczej.
2. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki współpracy, sposób sprzedaży oraz zasady korzystania ze sklepu www.karteczka.com.pl
3. W celu uniknięcia błędów podczas korzystania z usług naszego sklepu oraz składania zamówień, niezbędne jest korzystanie z jednej z następujących przeglądarek internetowych: Google Chrome, Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox, itd. z zainstalowanym oprogramowaniem do obsługi Java Scriptu i apletów Java.
4. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne bądź ograniczenia techniczne na sprzęcie komputerowym, z którego korzysta Kupujący, a które uniemożliwiają dokonanie zakupów.
5. Podane w ofercie ceny, są cenami brutto w walucie polskiej (PLN).
6. Wszystkie produkty / usługi oferowane w sklepie www.karteczka.com.pl są nowe, wytwarzane na specjalne zamówienie klienta, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
7. Sprzedaż produktów odbywa się za pośrednictwem sklepu internetowego oraz drogą mailową.
8. Kupujący zobowiązany jest zapoznać się z niniejszym Regulaminem dostępnym na stronie internetowej przed złożeniem zamówienia.
Zakupy, płatności i dostawa
1. Wszystkie zamówienia w naszym sklepie są zamówieniami z obowiązkiem zapłaty.
2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez cały rok.
3. Wszystkie produkty zamieszczone na sklepie są jedynie podglądowe, podlegają modyfikacji oraz personalizacji zgodnie z wytycznymi klienta.
4. Minimalna ilość zaproszeń ślubnych wynosi 20 sztuk, innych zaproszeń okolicznościowych 15 sztuk. Sprzedawca nie wykonuje dodruków pojedynczych sztuk papeterii okolicznościowej.
5. Opłacenie zamówienia jest równoznaczne z uruchomieniem procesu projektowego. Klient zobowiązuje się do przesłania dokładnego i poprawnego tekstu jaki ma się znaleźć na papeterii. Podczas personalizacji zaproszeń i innych elementów sprzedający nie zmienia przesłanych przez klienta tekstów. Poprawne zapisanie i sprawdzenie danych należy do klienta (nie poprawiamy błędów ortograficznych i literówek). Sprzedawca zobowiązuje się do przesłania wstępnych wizualizacji, klient zobowiązany jest do ostatecznej akceptacji projektu drogą mailową. Po akceptacji projektu nie ma możliwości wprowadzenia do niego zmian. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy w tekście po zaakceptowaniu projektu przez klienta.
6. Poprawne złożone zamówienie obejmuje: dane kontaktowe i adresowe kupującego, wybór produktu wraz z ceną, sposób dostawy, sposób płatności.
7. Termin realizacji zamówienia w przypadku zaproszeń ślubnych wynosi do 14 dni roboczych, od momentu akceptacji projektu. W termin realizacji zamówienia nie jest wliczony czas dostawy.
8. Jeżeli Kupujący nie dokona płatności w terminie 7 dni od daty potwierdzenia zamówienia, sprzedawca ma prawo anulować zamówienie, informując o tym kupującego drogą mailową lub telefoniczną.
9. Koszty wysyłki ponoszone są przez klienta. Sprzedawca nie odpowiada za terminowość dostarczenia zamówienia przez firmę kurierską.
10. Każda przesyłka jest starannie pakowana i zabezpieczona, jednak prosimy aby jej stan sprawdzić w chwili odbioru przy kurierze, a ewentualne uszkodzenie towaru prosimy zgłosić dostawcy, który jest zobowiązany spisać odpowiedni protokół zgłoszenia – prosimy o niezwłoczne zgłaszanie sprzedawcy wszelkich wad.
11. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian cen produktów. Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian cen produktów, realizowane będą w cenach obowiązujących w momencie składania zamówienia.
12. Dostępne formy płatności, karty płatnicze: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A.
Odstąpienie od umowy
1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz.U.2014 poz. 827 ze zm., prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni nie obejmuje umowy, w której przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego potrzeby.
2. Wszystkie produkty w sklepie www.karteczka.com.pl wykonywane są na zamówienie według indywidualnych parametrów w związku z czym po ostatecznej akceptacji projektów przez klienta i przyjęciu przez sprzedawcę zmówienia do realizacji produkty nie podlegają zwrotom.
Reklamacja
1. Reklamację należy zgłosić na adres karteczka.zaproszenia@gmail.com lub telefonicznie: 505 298 539, w ciągu 3 dni od otrzymania przesyłki.
2. Reklamacji podlega towar uszkodzony lub niezgodny z zaakceptowanym projektem.
3. Reklamacje dotyczące uszkodzeń, które powstały w wyniku transportu rozpatrzone zostaną na podstawie sporządzonego w obecności kuriera protokołu szkody wraz z uwzględnieniem uszkodzenia opakowania.
4. Niewielkie różnice kolorystyczne występujące pomiędzy oglądanym na monitorze projektem, a gotowym wydrukiem nie podlegają reklamacji. Różnice te wynikają z indywidualnych ustawień danego monitora oraz karty graficznej.
5. Ze względu na specyfikę papierów, które mogą mieć różny odcień w zależności od surowca z jakiego zostały wykonane, nieznaczne różnice w wyglądzie nie mogą być przedmiotem reklamacji.
6. W przypadku uznania reklamacji sprzedający zobowiązuje się pokryć wszelkie koszty związane z ponownym wydrukiem i wysyłką. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 7 dni roboczych.
Postanowienia końcowe
1. Wszystkie projekty prezentowane w naszym sklepie są własnością sprzedającego i są chronione prawami autorskimi.
2. Sprzedający zastrzega sobie prawo do publikacji wszystkich realizacji i umieszczenia w ofercie projektów stworzonych na indywidualne zlecenie klienta.
3. Każdy klient zobowiązany jest zapoznać się z treścią regulaminu przed złożeniem zamówienia. Nieznajomość i niezapoznanie się z regulaminem nie zwalnia z przestrzegania zawartych w nim zasad.
4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu z ważnych przyczyn.
5. W przypadku zmiany regulaminu zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian do niniejszego regulaminu będą realizowane na podstawie zasad obowiązujących przed wprowadzeniem zmian.
6. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 01.01.2023.
7. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną; Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta; oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.